Spring navigation over

Indsamlinger/opfordring til donation foregår via hjemme- og kampagnesider, sms, MobilePay, sociale medier (Facebook mm.), brev, husstandsomdelt materiale, opstilling af indsamlingsbøsser, indstik i blade, annoncering på web, på produktemballager, i magasiner, tilbudsaviser, uge- og dagblade, outdoor, på TV og i radio. Indsamling/opfordring til donation vil ligeledes foregå lokalt og i samarbejde med frivillige og virksomheder. Derudover vil der blive foretaget medlemshvervning via telemarketing og field marketing.

Spørgsmål og svar

Har du nogle generelle spørgsmål til Kræftens Bekæmpelse, er du velkommen til at kontakte os på telefon 35 25 75 00

Skriv til os

De indsamlede midler fordeles på Kræftens Bekæmpelses tre hovedformål. 60% går til forskning, 25% til oplysning samt patient- og pårørendestøtte, 11% til forebyggelse. Af de indsamlede midler går kun 4% til administration. 

Ja, du kan nemt oprette en fast donation. Vi har forskellige medlemstyper som du kan læse mere om her eller du kan kontakte vores medlemsservice på telefon: 35 25 75 40 alle hverdage mellem kl. 09:00 - 15:00 eller på medlem@cancer.dk

Hos Kræftens Bekæmpelse har vi mere end 35.000 frivillige med en fælles vision, nemlig at færre får kræft, flere overlever kræft, og flere får et bedre liv efter kræft. Som frivillig hos os bliver du en del af et fællesskab, og der er et væld af aktiviteter, du kan engagere dig i. Du kan læse mere om at blive frivillig her eller kontakte os på telefon: 35 25 75 03 

Du kan kun få fradrag for donationer, hvis du ikke modtager noget til gengæld for din betaling.

Dit medlemsskab af Kræftens Bekæmpelse er derfor ikke berettiget til fradrag.

Deltagelse i konkurrencer eller køb af lodder til lotterier giver ikke fradrag. Køber du en vare fra Kræftens Bekæmpelse, får du heller ikke skattefradrag.

Kontakt vores medlemsservice på telefon 35 25 75 40 eller på medlem@cancer.dk hvis du har spørgsmål om fradrag. 

Du kan også læse mere om fradragsreglerne for gaver og bidrag på skat.dk